1. Algemeen

Indien u niet beantwoorde vragen heeft kunt u ons bereiken, via ons contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze Contactpagina gebruiken.

2. Accountbeheer

Een account maakt het mogelijk ten aller tijde uw gegevens in te zien en te beheren, en de bestelstatus van uw bestellingen in te zien. Aan de hand van de bestelstatus kunt u zien welke status uw bestelling heeft. Aan de hand van het trackingnummer kunt u de uitlevering online volgen. Ook spaart u tijd, omdat u maar eenmaal uw gegevens in hoeft te voeren. U hebt altijd toegang tot uw opgeslagen klantgegevens en kunt wijzigingen aanbrengen. U kunt uw wachtwoord ook op elk gewenst moment wijzigen. U kunt ook uw notitieblok beheren en beoordelingen over de producten geven.

Selecteer boven aan de menubalk de knop "Mijn account" en voer uw e-mailadres en wachtwoord in. Onder "Mijn account" verschijnen dan al uw gegevens. Deze kunnen daar ook door u gewijzigd worden.

Hiertoe kunt u zich aanmelden onder "Mijn account" met uw oude e-mailadres en uw wachtwoord. Ga naar "Mijn account" en ga verder naar de knop "e-mailadres wijzigen". Nadat u de nieuwe e-mail en uw wachtwoord hebt ingevoerd, klikt u op "e-mailadres wijzigen".

Ga gewoon naar "Mijn account" hier kunt u onder "adressen beheren" de gewenste adressen wijzigen. Met behulp van het veld "adres bewerken" waarop een pen wordt getoond, kunnen bestaande adressen worden gewijzigd. Nieuwe adressen kunnen worden aangemaakt via de knop "+ nieuw adres".

Houd er echter rekening mee dat u de factuur- en leveringsadressen in uw PayPal-rekening alleen kunt wijzigen met de betaalmethode PayPal, aangezien wij uw gegevens ophalen bij PayPal.

Inloggen
Ga naar "Mijn account" in het kopgedeelte van de webshop en log in met uw e-mailadres en wachtwoord. Dit geeft u toegang tot uw opgeslagen klantgegevens.

Uitloggen
Ga in "mijn account" naar de knop "afmelden".

Hiervoor kunt u direct contact met ons opnemen, per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

De eenvoudigste manier om te controleren of uw zending uw bestemming al heeft bereikt, is het bewijs van levering van het betreffende transportbedrijf.

Volg gewoon de trackinglink die we u per e-mail hebben gestuurd. Als alternatief kunt u uw pakketnummer rechtstreeks op de startpagina van de betreffende vervoerder invoeren.
Daar vindt u alle afleverinformatie, de naam van de persoon die de zending heeft geaccepteerd, de afleverdatum en -tijd worden genoteerd.

Als u vragen heeft over uw zending, helpen wij u graag verder per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

3. Wachtwoord

Ga naar "Mijn account" Dan klik op de vraag "wachtwoord vergeten!" "nu een nieuwe aanvragen". Hierna hoeft u alleen uw e-mailadres in te voeren en u ontvangt een nieuw wachtwoord in uw e-mail-inbox. In het gedeelte "mijn account" kunt u vervolgens een nieuw wachtwoord invoeren onder "wachtwoord wijzigen".

U gaat daar toe naar "mijn account" en op "wachtwoord wijzigen". Voer hier het huidige wachtwoord in evenals het nieuwe gewenste wachtwoord. Klik ten slotte op "wachtwoord opslaan".

4. Productassortiment

Met jarenlange ervaring en opgebouwde netwerk hebben wij in de afgelopen jaren goede relaties kunnen opbouwen met onze leveranciers. Om u altijd aantrekkelijke prijzen te kunnen aanbieden, vertrouwen we op een geconcentreerde portefeuille, dit doen we zonder beurspresentaties of en een on-site verkoopteam met vestigingen, het resulterende kostenvoordeel geven wij rechtstreeks aan u door.

Als u een artikel in het winkelwagentje plaatst, controleren we de beschikbaarheid en reserveren dit voor u in een tweede stap bij het afrekenen. In sommige gevallen kan het laatste exemplaar van een artikel worden gekocht door een andere klant voordat de reservering is gemaakt.

Alle aangeboden producten zijn nieuwe en origineel verpakte producten van gerenommeerde fabrikanten.

De bijpassende accessoires voor de artikelen in de online-shop van Industrie24 worden weergegeven op de respectievelijke artikeldetailpagina. Zo stelt u eenvoudig een compleet pakket samen.

Alle producten die we hebben, worden vermeld in onze shop. Als u het artikel dat u zoekt of de productcategorie niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen; per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken. We streven ernaar ons productportfolio verder uit te breiden.

Ja! dankzij de artikelvergelijking van Industrie24 kunnen verschillende artikelen worden vergeleken op basis van hun technische kenmerken. Om dit te doen, kunt u eenvoudig het selectievakje "Artikelvergelijking" de gewenste producten selecteren en vervolgens op het nieuw toegevoegde veld "Voor artikelvergelijking" klikken.

Nee. Indien u vragen met betrekking tot de door ons aangeboden producten heeft, dan helpt ons support-team u graag verder per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken. Als alternatief kunt u uw vraag rechtstreeks naar ons sturen via de handige knop "vragen over het artikel" op de respectievelijke artikeldetailpagina.

U dient hiervoor eerst aan te melden. Klik vervolgens op de bijbehorende artikeldetailpagina op de knop "schrijf uw eigen beoordeling" of in het beoordelingsgebied op "schrijf uw eigen beoordeling". Hier kunt u een beoordeling met commentaar afgeven. Beoordelingen kunnen later worden bekeken in het gedeelte 'mijn account' onder het item 'Beoordelingen ingediend' en indien nodig worden verwijderd.

Als u interessante producten voor automatiseringstechnologie heeft en graag een leverancier wilt worden voor Industrie24, hoeft u alleen contact met ons op te nemen; per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

5. Prijspolitiek

De weergegeven prijzen zijn netto prijzen incl. BTW 

Onze prijzen zijn al zeer scherp en liggen duidelijk onder de adviesprijs van de fabrikant.

Om extra projectkorting te ontvangen moet je aan één van de voorwaarden voldoen:
- Grote hoeveelheid van een artikel, vanaf 25 stuks 
- Een bestelling vanaf €5000,- 

Daarnaast is het mogelijk om met klanten prijsafspraken te maken over bepaalde types die veel worden afgenomen. Neem hiervoor contact met ons via telefoon, mail of contactformulier. 

6. Bestellen

Indien u eerst alle gewenste artikel in uw winkelwagen samenvat, en dan pas uw bestelling afsluit. Houd er rekening mee dat de verzendkosten per pakket zijn.

De presentatie van onze producten in de online winkel is geen juridisch bindende aanbieding, maar alleen een niet-bindende online catalogus. Door op de knop "Bestelling verzenden" te klikken, plaatst u een bindende bestelling van de goederen in de winkelwagen. De ontvangstbevestiging van uw bestelling wordt samen met de acceptatie van uw bestelling onmiddellijk na verzending door een geautomatiseerde e-mail verzonden. Met deze e-mailbevestiging is een koopovereenkomst gesloten.

7. Betalingsmogelijkheden

Bij ons kunt u uit de volgende betalingsmogelijkheden kiezen:

  • IDeal
  • Paypal
  • Vooruitbetaling
  • Op rekening (betalingstermijn 14 dagen netto, alleen vaste klanten)
  • Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)

U dient uitsluitend het ordernummer aan te geven welke u in uw bevestigingsmail ontvangen heeft. Alle andere informatie kan er toe voeren dat uw betaling niet juist of vertraagd verwerkt wordt.

Het bestelnummer is ook te vinden in het gedeelte "mijn account" onder "bestellingen" en "bestelnummer".

Zakelijke klanten kunnen zich registreren met kvk-/btw-nr.  

Na registratie kunnen ze op rekening bestellen.

Betalen binnen 14 dagen na factuurdatum

Uw waardebon kunt u al in uw winkelwagen verzilveren. Voer de kortingscode in het veld "uw waardeboncode" in en ga vervolgens naar de kassa.

8. Verzending en levering

Deze optie is er. Ga naar "mijn account", vervolgens "adressen beheren" en vervolgens "+ nieuw adres" in de rechterbovenhoek.

De standaard verzending naar Nederland is gratis voor u vanaf een bestelling van 200,00 €. Voor bestellingen onder de € 200,00 brengen wij portokosten in rekening van € 9,99.

Tevens beiden wij ook andere verzendmogelijkheden en levering per koerier aan.

Voor gedetailleerde informatie met betrekking tot de verzendkosten vindt u hier .

Bij verdere vragen, vernemen wij dat graag per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

De standaard verzending buiten Nederland  (EU) is gratis voor u vanaf een bestelling van 250,00 €. Voor bestellingen onder de € 250,00 brengen wij portokosten in rekening van € 19,99.

Tevens beiden wij ook andere verzendmogelijkheden en levering per koerier aan.

Voor gedetailleerde informatie met betrekking tot de verzendkosten vindt u hier .

Bij verdere vragen, vernemen wij dat graag per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

De gemiddelde levertijd bedraagt circa 5-6 werkdagen af fabriek. 

Indien je een product binnen 24-uur of 48-uur nodig heeft, neem dan contact met ons op over de mogelijkheden hiervan. 

Als het pakket na 7 werkdagen niet is aanggekomen, neem dan contact met ons op via onze contactformulier of telefoon, zo dat wij dit probleem kunnen oplossen. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

Voor ons is het belangrijk dat u met het hele besteltraject tevreden belt. Als u een pakket verwacht, maar de eerste afleverpoging gemist hebt, heeft u enkele mogelijkheden.

Via de trackinglink die we u per e-mail toesturen heeft u de mogelijkheid om pakket tracking te volgen en zo altijd te weten waar uw verwachte zending momenteel is.

Wij versturen de goederen standaard met DHL.

Het kan ook voorkomen dat er gebruik wordt gemaakt van DPD of UPS. 

Alle aangeboden bezorgservice en betaalmethoden zijn beschikbaar voor leveringen in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.

Leveringen naar alle andere Europese bestemmingen worden momenteel afgehandeld via standaard verzending en vooruitbetaling.

Neem voor individuele informatie over verzendopties en bestemmingen rechtstreeks contact met ons op, per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

9. Klachten en retouren

Als je een claim voor ons hebt, regel dan gewoon een retour.

Als u een retour wilt regelen, bieden wij u de mogelijkheid om dit op een eenvoudige manier te doen door contact op de nemen met onze klantenservice

Als u vragen heeft over uw retour, dan helpen wij u graag verder per contactformulier, e-mail of telefoon. Hiervoor kunt u onze contactpagina gebruiken.

10. Nieuwsbrief

Voer eenvoudig uw emailadres in op de startpagina in het veld nieuwsbrief of klik op de knop nieuwsbrief in de voettekst.  Daarna klikt u op het "abonneren" icootnje en aansluitend ontvangt u een bevestigingslink met het verzoek deze te bevestigen. Daarna bent u succesvol voor de nieuwsbrief aangemeld.

Met de Industrie24 nieuwsbrief kunt u genieten van exclusieve aanbiedingen en prijsvragen en van te voren op de hoogte worden gehouden van nieuwe producten.

In elke nieuwsbrief die we versturen, heeft u de mogelijkheid om u rechtstreeks uit te schrijven via een link. Tevens kunt u ook op de knop nieuwsbrief in onze shop klikken in de kop- of voettekst onder service en het abonnement opzeggen door uw contactgegevens in te voeren.